13 de febrer, 2006

LA DOBLE FILA 18.01.06


Avda. València, Sant Fèlix, Passeig Morella, les Rondes, Herrero i desenes de carrers estan infrautilitzats per la doble fila. Les zones peatonals són aparcaments il·legals. Amb 100 conductors irresponsables fracassa el sistema viari. Castelló no està dissenyada per a tans vehicles, cert, però el 95 per cent dels conductors s'esforcen en aparcar en un lloc que no contravinga les ordenances.
Hem d'estar en mans d'unes desenes de conductors incívics? En benefici de la majoria, cal actuar amb duresa. Tovar ha d'ordenar a la policial local de Castelló que actue amb duresa, que sancione i que faça actuar la grua.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Perdone pero no estamos en manos de unos conductores irresponsables e incivicos sino en las de unos responsables que solo hacen que autocompadecerse.Castellon esta diseñado como tantas otras ciudades lo que pasa es que en vez de tomar medidas para que sea una verdadera gran ciudad y no solo decirlo lo que hacen es las aceras grandisimas y las calles mas estrechas y asi seguir compadeciendonos y ya puestos piedra y cemento como decoración.No siempre la culpa la tienen lo ciudadanos SALUD

Nomdedéu ha dit...

És opinable. Es tracta de definir un model de ciutat. Nosaltres apostem pel convivencial que vol dir que no necessariament han de ser els cotxes els que definixen els usos de la ciutat. Podem discrepar sobre si les voreres han de ser més amples o menys, però el que no es discutible és que si en un lloc està prohibit aparcar, qui aparca és qui incomplix les normes de civisme. Volem una ciutat on es puga circular en vehicle, però també una ciutat on els vianants no estiguen en constant perill de ser atropellats.

Anònim ha dit...

Al final coincidiriamos en algunas cosas pero para el que aparca en doble fila solo tiene un camino se llama guardia-grua pero sistematicamente no de vez encuando y eso lo tiene que ordenar y comprobar su cumplimiento quien usted sabe y yo tambien SALUD