23 de gener, 2007

alcalde@nomdedeu.net


Continuem presentant material de campanya. Ara hem fet unes targetes, que hem començat a repartir, on fem pública l'adreça electrònica de la meua candidatura, que es suma a este bloc, com un mitjà telemàtic més d'estar en contacte amb els meus conciutadans i conciutadanes.
Com al pujar la imatge, perd definició i qualitat, vos escric el que diu la targeta. Espere es vostres suggeriments programàtics a la nova adreça, Gràcies per estar a l'altre costat de esta finestreta virtual.
CARA A:
Una foto, una llegenda: "t'escolte, m'importa el que penses" i el recordatòri d'este bloc: www.nomdedeu.net
CARA B:
i una explicació d'eixa adreça:
alcalde: perquè vull ser un Bon alcalde per a Castelló
@: perquè tinc un compromís amb La modernitat
nomdedéu: perquè jo no amague el meu cOgnom
. : perquè vull posar punt final al govenr aCtual
net: perquè m'agrada jugar net.
Si vos hi fixeu, llegint les majuscules en diagonal podreu trobar BLOC.
i finalment, la frase que vaig pronunciar el dia que em van triar candidat a l'alcaldia, i que dona títol al bloc:
"confieu en mi, jo confie en vosaltres"

21 comentaris:

Anònim ha dit...

Aquest cop t'he de felicitar, crec que és un bon treball el que heu aconseguit amb aquesta tarjeta. La meua reflexió es bona.
Per una banda, el color taronja que en un partit vol dir, almenys etimològicament moderació, el roig color de marx de les esquerres i el groc color del compromís nacional. D'altra banda la modernitat de la confecció de la tarjeta, símbols com @ net... que aconsegueixen conectar amb la modernitat d'Internet.
I clar, una tarjeta personalitzada sabent a qui adreçar-se.
No sé qui es el teu assessor polític, possiblement sigues tu mateix però es un molt bon treball.
Enhorabona,
PVS

Anònim ha dit...

La moció en defensa de la citricultura per al pròxim ple, molt bé, totes les iniciatives en defensa del sector seran ben rebudes, a vore si som capaços de conservar el sector i l'entorn meravellós que sempre ha tingut CS malgrat que en els darrers anys el futur agrícola està fotut per la solarina, l'especulació i la baixa rendabilitat de la taronja.

Nomdedéu ha dit...

Gràcies PVS. Estic molt i molt content amb la targeta. Com quasi tot al BLOC, és tot fruit col·lectiu. Ens agrada fer les coses així.

Anònim ha dit...

Pareix un treball digne de tu. Modern, ben fet, amb gust i molt d'amor. Així fem les coses al Bloc. No com altres que es dediquen a enganyar als auelets. Sobre el tema de la taronja mandarina que sapigues que "si tots beguerem suc s'acabarie la crisi" (Cotino, Gran Conseller d'Agricultura). És molt heavyy

Nomdedéu ha dit...

Jo he de reconéixer que en prenc tots els matis, i no se m'acaba ni els refredat!
Si sabereu la que estan preparant a l'Ajuntament! En fi. No entraré en estes misèries. Nosaltres presentem una moció de caracter eminentment polític per actuar sobre l'estructura del camp valencià i sobre la seua crisi quasi permanent. Ja vore'm que n'ix del debat al plenari.

Anònim ha dit...

a mi també m'agrada molt la targeta!

Anònim ha dit...

I com podem aconseguir-ne una?
per cert li'n podries donar una a "la xiqueta", a vore si n'aprén i es deixa estar de tonteries!

Anònim ha dit...

jojo..¡¡¡.`plas..plas...¡¡¡¡

Anònim ha dit...

jojo..¡¡¡.`plas..plas...¡¡¡¡

Anònim ha dit...

jojo..¡¡¡.`plas..plas...¡¡¡¡

Anònim ha dit...

jojo..¡¡¡.`plas..plas...¡¡¡¡

Anònim ha dit...

jojo..¡¡¡.`plas..plas...¡¡¡¡

Anònim ha dit...

jojo..¡¡¡.`plas..plas...¡¡¡¡

Anònim ha dit...

jojo..¡¡¡.`plas..plas...¡¡¡¡

Anònim ha dit...

jojo..¡¡¡.`plas..plas...¡¡¡¡

Nomdedéu ha dit...

jo en duc a la butxaca, si em pareu pel carrer us en donaré. N'hi ha al despatx a l'ajuntament. Hem començat a repartir-ne, en repartirem als actes que celebrare'm els propers dies i que estem a punt d'anunciar... N'hi haurà per tothom.

Anònim ha dit...

Hola`sòc Albert. Enric crec que ès una molt bona iniciativa alhora de donar-te mès a conèixer a la gent i com s'ha dit, representa un sinónim de modernitat.
Tambè et vull donar les gràcies per descriure com ès la tarja ja que molts no la podem vore i qui millor que la descriga que el propi o propis creadors.
Acabarè dient el que ja he dit a molts alcaldables inclòs al meu poble, millorar l'equiparament entre totes les persones que en este cas tambè som els qui patim una diversitat funcional. La gent ha de tindre clar que els nacionalistes tambè volem fer cumplir el quatre o cinc per cent alhora de triar empleats que tinguen una discapacitat, serveis d'assisténcia per aquells qui degut a les seues condicions no pot dur a termme les tasques de la llar o poder-lo ajudar en aquelles dificultats que tinga la persona alhora de vestir-se i demès, incrementar els autobusos per gent amb cadira de rodes, mès centres ocupacionals que pel que fa a Castellò no sé si n'hi han molts o pocs però sí que sé que moltes de les persones han d'anar a Vila-real cada setmana perqué els pares, familiars i tutors resideixen al nord del país, eliminaciò de barreres arquitectóniques, implantació de mès semáfors sonors explorant diversos sistemes que per no aborrir no posarè i un llarg etcétera.
Moltes gràcies i endavant.

Nomdedéu ha dit...

Hola Albert. Estem mirant de fer accessible la web de campanya, com ho és la de l'ajuntament de Castelló, per veu. Per gent amb problemes de visió.
En novembre del 2004, vam presentar un fantàstic treball (cal donar les gràcies a Miquel Torres, com de tantes coses) que es deia UN CASTELLÓ ACCESSIBLE PER TOTES I TOTS. Desenes de folis amb formules per construir una ciutat accessible per persones amb disfuncions sensorials i problemes de mobilitat (com la gent gran, o la que mou un carret de nadons). Eixe treball va donar peu a un debat municipal, que esperem en breu culminarà amb un acord de tots els grups (ara estan repassant els tècnics les propostes), signant unes ordenances municipals per l'accessibilitat. Sería un èxit. Ací a Castelló el tema dels semàfors sonors va així: l'ONCE avisa a l'ajuntament dels itineraris habituals de les persones cegues. L'ajuntament procura instal·lar semafors sonors en eixos trajectes. Però no com els del principi que sonaven sempre que s'encienia el verd . Ara, se'ls dona una comandament a distancia als usuaris, i quan arriben a un semàfor, ells conècten amb el comandament la part sonora del semàfor i així saben quan poden passar. És pràctic per ells i evita la contaminació sonora quan no és necessària. Trobe que és una gran idea. Salutacions

Anònim ha dit...

Estic d'acord amb eixa idea i ès esta a la que jo em referia.
Sí, Miquel i jo ho várem estar parlant fa temps sobre les ordenances per l'accessibilitat.
Espere que l'acord tire endavant.

Nomdedéu ha dit...

Nosaltres hi estem molt interessats. És cert, ja em va dir Miquel que havies col·laborat molt activament. Gràcies

Anònim ha dit...

Et felicite per la idea de la targeta. Sintetitza modernitat, senzillesa i democràcia. Avant!