22 d’abril, 2007

PRESENTACIÓ LLIBRE



DIMECRES 25 D'ABRIL I A LES 19'30, A LA LLIBRERIA BABEL PRESENTARÉ EL MEU LLIBRE "CASTELLÓ PRIMER. ARTÍCLES I OPINIONS"


UN RECULL D'ARTÍCLES PUBLICATS A MEDITERRÁNEO I CRÒNICA I QUE MOLTS JA HEU LLEGIT A ESTE BLOC.


TOT I AIXÒ, M'AGRADARIA ESTAR ACOMPANYAT PER VOSALTRES EN EL DIA DEL MEU DEBUT. CREC QUE LA PRESENTACIÓ SERÀ MOLT COMENTADA. PAGARÀ LA PENA L'ESFORÇ D'ANAR-HI, I ESCOLTEU, A MÉS A MÉS TINDREM PASTÍS I CAVA DEL BÒ.

VOS ESPERE ALLÍ. GRÀCIES.
EL MEU AMIC ALBERT GARCÍA PASCUAL, UN ESCRIPTOR DE VERITAT, MOSTRA A LES SEUES MANS UN DELS SEUS LLIBRES PUBLICATS PER L'EDITORIAL BROSQUIL, LA MATEIXA QUE PUBLICA EL MEU. UNA EDITORIAL DE VERITAT.
A LES PREGUNTES DE SI EL MEU TAMBÉ EL REGALEN AL COMPRAR DOS QUILOS DE MONIATOS, O AL POSAR-TE UNA SOLES NOVES A LES SABATES VELLES, LA RESPOSTA ÉS NO. PERÒ SI ALGÚ TÉ PROBLEMES DE DINERS...EN JULIOL FAREM REBAIXES!

15 comentaris:

Anònim ha dit...

Este any la cosa va de llibres...jajaja. Està bé això, sempre i quan siguen llibres de veritat però bé....el pròxim titular podría ser "Los candidatos a la alcaldia de Castellón buscan el voto y la fama por medio de la publicación de libros"jajajaj perquè diners, amb el 5% ja em contaras...Però Enric, avui és Sant Jordi ens el podries regalar!No¿?¿?¿?¿ jajajja Es broma!
PVS

Nomdedéu ha dit...

aiiiiiii! que el llibre encara no ha arribat! no se si estarà per a la prensentació. vos mantidre informats i informades

Anònim ha dit...

El llibre Ciudadano Alberto segueix fent furor, avui davant de mi pel carrer a una dona que li'l donaven debades junt a un periòdic gratuït li ha dit a la xica que no el volia ni regalat.

Nomdedéu ha dit...

ix una foto meua!

Anònim ha dit...

Per que al libre del cuidadano Kane, perdó, Alberto, també conegut com Alberto Alcalde Part, no ix ni una foto de l'altre de cognom Alcalde, Carlos Alcalde Carreras?

Gràcies per la foto.

Anònim ha dit...

Algú sap qui paga el llibre del Ciudadano Alberto ?

Nomdedéu ha dit...

segur que algú ho sabrà. però no serem ni tu ni jo.

Anònim ha dit...

Si el llibre no arriba per a la presentació (els déus de l'Olimp no ho vulguen) sempre pots fer una presentació virtual. A Castelló ja ens tenen acostumats a aeroports virtuals, primeres pedres d'obres virtuals, ciutats de les llengües virtuals...

Anònim ha dit...

Ostiiiiiiiii !!!! qui és este gros barbut suat que sosté un embase de plàstic. És el teu germà Enric? Ho dic perquè el seu depòsit de menjar és paregut al teu.

Nomdedéu ha dit...

Home, que intentes insultar-me a mi per panxut et qualifica. Que insultes a un altra persona per ser gros, ja diu quina mena de persona eres. També tinc algun amic discapacitat, vols que li diga res de part teua?
Però confondre un llibre amb un "embase" (que ha passat amb el salt?) de plàstic, demostra que l'única cosa que has llegit en la teua prescindible vida és l'etiqueta d'un xampú.

Anònim ha dit...

Bon dia Enric. Sòc roger Mira. Casualment vaig entrar a Babel ahir per tal de comprar el darrer llibre de Saramago i del Punset i em trobe amb el piscolabis de la presentació del teu llibret, el qual per suposat també hi vaig comprar.Dels quatre llibres que vaig acabar comprant, vaig començar pel teu. Puc dir que casi me'l acabe. Pense que no tens que demanar perdó ni als teus amics escriptors , ni als periodistes. Et trobes a un nivell prou superior a moltissims d'ells i els teus articles són dignes d'elogi.
Realitats quotidianes, especialment gracioses les situacions dels teus nebodets , el Paco -albinegre com jo- i la Mireia, la lluita contra la poderosa maquinària publicitaria dels grans partits, l'elogi a Porcar, el record a Manel Garcia Grau (encara m'en recorde de la darrera vegada que el vaig vore amb una gorreta al concert de Llach l'any passat i em va impressionar), el comentari postrer d'aquell mestre que et va abufetejar per parlar-li valencià...
Saps una cosa? em resulta extrany que fent un repàs a tot el llibre no hi haja referencies al Nostre Virrei, a Marina D'Or, a la Renegà, a la especulació...Potser es que sigues un politic municipal al 100%?
En fi, sorry , que tinc feina, ja t'escriuré més endavant. Fà anys que sòc soci d'ACPV, de MSF etc. Potser , amb gent com tú, algun dia ens trobém al Bloc
un abraç
roger

Nomdedéu ha dit...

Moltes gràcies Roger. De tot cor. Si que és cert que són bàsicament articles locals. La publicació setmanal al Crònica ha de ser així, no trie jo el tema. La de Mediterráneo és més lliure, i ha estat eixa publicació la que ha fet que el director de Levante m'oferira escriure també allí. L'any 2007 he publicat artícles de temes més plurals, tot i continue fent de polític local.
Però en prenc nota. M'ho passe molt bé escrivint, si la gent s'ho passa bé llegint, no puc demanar res més.

Anònim ha dit...

Al del "embase" que vaja a escola de castellà, clar i que li ensenyen a escriure "envase" i així podrà passar les coses pel SALT abans d'atacar.

Anònim ha dit...

Sòc Roger, de nou! L'Albert és aquell que és informàtic també, no?

S'ha fet escriptor ademés?

salutacions!!...i a Albert , que fà temnps que no et veig!

Nomdedéu ha dit...

Si, albert ha publicat uns quants llibres ja. Ciencia ficció, narració breu. A mi m'agrada