21 de maig, 2007

tampoc no dormirem gaire, hui

És més de la una de la matinada. Demà a les set he d’estar en marxa. No podré anar al gimnàs. He de passar per l’ajuntament, la regidoria de sanitat no fa vacances en campanya. I després me’n vaig a València a enregistrar el debat de Canal 9.
Per mi és una responsabilitat molt gran, tot i que el veu poca gent. Per culpa d’una televisió tramposa, que ignora al BLOC, jo demà no seré només la veu del BLOC a Castelló, que ja és molt, sinó també la veu del nacionalisme valencià en la nostra televisió pública.
Em pesa la responsabilitat, i el temps per preparar el debat és poc. El format tampoc no em convenç gens. Estic incòmode. Se el que vull per la meu ciutat, i se el que vull per al meu país, però estic nerviós, preocupat, no vull decebre la meua gent.
Segurament dir estes coses en un bloc, és mostrar febleses. Supose que “els politics” no fan estes coses, però jo és que abans que polític sóc ciutadà compromès, i abans persona. I com persona, tinc febleses. Em veu triar així.
Menys mal que el Castelló ha guanyat!

8 comentaris:

PVS ha dit...

Tot anirà bé, n'estic segura. Sort
PVS

Anònim ha dit...

Tranquil Enric tot estarà bé i pensa que tu vals més que Fabra i Calles junts. A triomfar!!!!

Nomdedéu ha dit...

Gràcies a totes i tots pels ànims. El debat transmetran a les 24'30 crec. A una hora ben pensada per evitar que ningú el mire.

Nomdedéu ha dit...

finalment serà a les 0'15 de la matinada

Anònim ha dit...

A esas horas estoy en la cama, soñando en el día que se entreguen los pisos (VPO) que se sortearon en Marzo de 2006 y que aún no se han entregado. (14 meses soñando).
Miraré de que algún amigo me lo grabe.
Ánimo. Todo saldrá bién.

Anònim ha dit...

Compro o alquilo loro que sepa hablar.
Lo quiero para ponerlo en el balcón y que repita sin parar "pepe tramposo".

Anònim ha dit...

Ànim, que hi ha dos enquestes (més fiables que les de El País, que només pensen en Madrid i nosaltres som, "los alrededores") que preveuen que el pp perdrà la majoria absoluta a les Corts:

http://www.vilaweb.cat/www/noticia?p_idcmp=2405875

http://www.asueldodemoscu.net/archivo/2007/05/el_pp_pierde_la.html

I jo confie també que perdrà a Castelló.

Anònim ha dit...

Es molta responsabilitat, ho sabem. Però també sabem que estaràs (o has estat) a l´altura de les circumstancies, segur.

Salutacions, i molta energia per a la recta final!