10 de setembre, 2007

ara m'heu fet dubtar

Tinc per costum penjar els articles al bloc (una deferència amb vosaltres) abans d’enviar-los als diaris amb els que col·labore setmanalment. També he dit sempre que el millor de publicar al bloc, és tindre una relació estreta amb els lectors. Jo seria un hipòcrita si llegira i no fes mai cas del que se’m diu. Seria, a més a més, ben poc intel·ligent si no fora capaç d’aprendre dels errors o fora incapaç d’acceptar crítiques i consells. Ho dic, perquè l’article de baix ha merescut dues crítiques raonades (el primer anònim i Josep) i que em fan pensar en la possibilitat de no publicar-lo. Evidentment, si el meu bloc no té censura per als altres, tampoc per mi. Vull dir, que penjat està i penjat es queda, però reflexionaré 48 hores sobre si l’envie o no al diari. D’altra banda, hi ha a qui li sembla raonable (Joan Antòni).
Lògicament, no sotmetré tots els meus articles a votació popular, però sóc sensible al que dieu. Deixeu-me que hi pense.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Por qué no lo envías adjuntando la dirección de este Blog. Que se enteren de cómo pensamos los que te leemos. Y a la vez que vean que no somos maleducados.

Anònim ha dit...

Hola Enric.
Em sembla raonable que te repenses el publicar-lo o no.
En qualsevol cas pense que ja siga en el blog o en el diari, cal plantar-nos davant determinades opinions que circulen alegrement per ahí com eixa de que discriminem als que son de fora.
M'ha paregut be el to de l'article, per que jo mateix en mes d'algun sopar amb amics he tingut que soportar les impertinencies de qui no es capaç de tolerar que la teua primera fidelitat siga esta terra. I sols han parat les impertinencies quan li he contestat; amb dureça però amb educació, que es el to del teu article.
Una cosa es que pensen que som intolerants; no ho compartisc però puc arribar a roanar sobre el tema amb algú que ho pense.
Però tindre que aguantar impertinències de gent maleducada es una altra cosa. No home, no podem deixar que ens xafen alegrement.
Com a nacionalistes representem la dignitat del nostre poble, i per tant no podem deixar que ens xafen deixa manera "energumenos" i gent maleducada.
Ànim.
Joan Antoni

Anònim ha dit...

Sóc Josep, de Gandia. Gràcies per agrair la crítica constructiva. El fet que, junt amb alguna altra, t'haja fet repensar-te la publicació de l'article és senzillament impressionant. És un dels millors exemples que he vist de política de baix cap a dalt.
Potser una mica enardit i per la part que puga tocar-me, m'atrevisc a suggerir que incorpores o subratlles alguna acció/iniciativa/exemple que rebata directament l'argument, és a dir, que demostre que no discriminem. És això el que volia dir, no que hàgem de deixar de denunciar amb contundència quan ens discriminen, sinó completar-ho demostrant que nosaltres no ho fem.
L'estratègia "i tu més", practicada pels partits 'grans' no és exculpatòria, sinó que tan sols justifica el 'pecat' propi en minimitzar i/o maximitzar el de l'oponent. I tu, nosaltres, no tenim res a amagar sinó que podem donar moltes lliçons en aquestes matèries.
Espere que no et moleste que passe de la crítica constructiva al suggeriment i que no t'ho prengues com si volguera dir-te el que has de fer. Massa bé ho saps tu.
Un fan de la Safor.

Anònim ha dit...

Estic farta de què siguem els únics que han de mesurar les seues paraules i opinions per tal de no ofendre. No crec que s'arme cap escandalera si ho publiques i, en qualsevol cas, cap persona que es puga ofendre ens anava a votar... Dona't un gust. Estem amb tu.