09 de gener, 2008

LAS QUE SE PELEAN SE DESEAN

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Quin empastre... I a tu et molava això del Compromís? Això pareix el pati de l'escola... i en primària!

Anònim ha dit...

Rasputín afeita't la barba i deixa el vestit de frare i repassa les hemeroteques i sabràs a qui li molava el Compromís i a qui no

Nomdedéu ha dit...

Gens. Sempre vaig votar en contra d'eixe acord. Per mil raons, tot això d'ara no fa més que donar-me la raó.

Sara ha dit...

M'he quedat de pasta de moniato...
Enserio, m'agradaria dir alguna cosa però m'he quedat sense paraules (et costa de creure, eh?)

Una besadeta, el que no se és si ens vorem el dia 19, perquè estic fartant-me de votar i revotar les mateixes coses que es canvien segons uns quants volen.

Anònim ha dit...

L'avorriment és més que patent al Consell Nacional ja no van ni la meitat dels membres. A "l'aparato" li interessa això. Sara no deixes que també acaben amb tu.

Anònim ha dit...

"Rasputín afeita't la barba i deixa el vestit de frare i repassa les hemeroteques i sabràs a qui li molava el Compromís i a qui no"

Nena, et penses que estic bobet? Ja ho sé que E. Nomdedéu deia no voler el "Compromís". Però és del Bloc i el Bloc el va valor, per tant és copartícep, vulga o no, en tant i quant ell en va participar políticament.
Per cert, E.Nomdedéu, veig que vostè no té enllaços als blocs de Mas i Duran i LLeida com molts altres del Bloc, que sembla que els admiren tant i se'ls cau la baba...
Serà que vostè ja té el cul pelat dels Convergentiunionistes?

Anònim ha dit...

Bobet no ho sé però eres més pesat que les mosques d'ase amb mentides incloses.
Au vés a escampar la boira.

Anònim ha dit...

Ha ha ha, quina gràcia la ironia...
"Los que se pelean se desean".
Es podrien haver dona un beset i haver fet les paus com xiquets de pati de col·legi, no?