05 de febrer, 2014

"ESTIMAT ALCALDE" - Mediterráneo - 06.02.14

Estimat Alcalde:


El passat dimarts a la ràdio, vaig poder sentir el “very best of” de la seua intervenció al Fòrum Europa a València. D’entrada deixe’m dir-li que m’hagués agradat anar a escoltar-lo, però no vaig poder. Estava a fiscalia aportant documentació sobre dos col·legues seus, els alcaldes de Borriol i de la Vall d’Alba. 
El vaig sentir a vosté dir algunes mentides, com que ens oposem al progrés. Però no li ho tindré en compte, crec que no hi ha maldat. És només arrogància. Vosté creu que el progrés el representa vosté i el defineixen els seus. Això llegint es cura. 
També vaig sentir el seguit de desqualificacions que ens va dirigir, i això m'ho tiraré esportivament al llom. Jo li acabe de dir que és un arrogant. Empat. 
Sobre el pas del TRAM pel Ribalta vosté va defensar la seua postura des del “sentit comú”, la nostra, Alcalde, l'avala la llei. Totes les sentències emeses ens donen la raó. Totes. I la seua carta als diferents organismes que en el seu moment s’hi van oposar ha estat un fracàs absolut. Només li ha contestat el Col·legi d’Arquitectes, i ratifica severament que és una il·legalitat.

Així que el “sentit comú” tampoc no sembla tan comú. Sap que passa Alcalde? Que no és una bona idea contraposar el sentit comú al compliment de la llei, perquè és precisament això el l'ha dut a vosté a la condició d'imputat. Guiat pel “sentit comú” (era el més “comú” a la Conselleria de Sanitat) va signar adjudicacions al marge de la llei. I el pitjor és que no ha aprés vosté res.